Serviciul de retur este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la bikehub.ro (SC MARIS IMPORT EXPORT SRL).
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos.
Returul se poate face in maxim 14 zile calendaristice de la data ridicarii/primirii produsului.
Cererile de retur sosite dupa 14 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Adresa de retur, indiferent de metoda de transport aleasa initial este: Magazin Bike Hub, Str. Imparatul Traian nr.74, sector 4, Bucuresti, 41417.


Cum se face returul:

Prin serviciul de curierat agreat. Acesta este Fan Courier sau dupa caz alte servicii de curierat rapid si trebuie sa contina mentiunea ‚FRAGIL’.
Te rugam ca in momentul expedierii sa mentionezi in interiorul pachetului datele referitoare la comanda initiala, cod comanda, numele complet, adresa si numarul de telefon, un cont bancar (IBAN= Fiecare cont curent are un numar unic de identificare, format din 24 de caractere), precum si problema sesizata. O descriere amanuntita a situatiei care a dus la incident ne-ar fi de mare ajutor in elucidarea problemei.

In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate integral de catre cumparator. Plata transportului tur/retur nu intra in obligatia BIKEHUB.

Returnarea banilor:

In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, PlayBike (II Burtan Ciprian Iulius) se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 30 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator. Costul transportului nu intra in calculul returnarii banilor. Returul banilor se face doar prin ordin de plata in contul pus la dispozitie de client.

Conditii generale pentru retur:

- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original.
- In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- In cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

2. Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
a.Produsele din categoria biciclete,piese,accesorii si echipamente care au fost folosite si/sau nu au alte elemente de identificare atasate;
b. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.);
c. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
d. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
e. Piesele sau accesoriile care au fost montate sau folosite, produsele care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.);